- صداوسیما

جبلی: ارتباط با رسانه‌ها هدف نمایشگاه رصتا است/ به تولید‌کنندگان محتوا سفارش می‌دهیم

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه توانا علت برگزاری این نمایشگاه را افزایش تعامل بین ساترا و رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه رویدادی است برای نمایش و افزایش همکاری و تعامل بین ساترا و رسانه‌هایی که از ساترا مجوز دارند.

جبلی این مسیر را ادامه دار دانست و گفت: ادامه این رویداد به افزایش تعامل، معرفی ظرفیت‌های موجود، معرفی شرکت‌ها و رسانه‌های همکار ساترا، تشویق فعالانی که خواهان فعالیت در این حوزه هستند و معرفی خدماتی که ساترا می‌تواند به آن‌ها ارائه کند، می‌رسد. هدف اصلی این رویداد نمایشگاهی گسترده‌تر کردن این زیست‌بوم است.

وی گفت: در این نمایشگاه صحبت‌های خوبی درباره همکاری صداوسیما با  بعضی از رسانه‌های فعال در نمایشگاه صورت گرفت. بنده شخصاً از بعضی از آن‌ها خواستم ارتباط نزدیک‌تری با صداوسیما برقرار کنند.

رئیس صداوسیما ادامه داد: ما از بعضی از فعالان تولید محتوا مثل رسانه‌های تولید انیمیشن و سریال، که یکی از پر هزینه‌ترین و پرمخاطب‌ترین نوع محتوا است، خواستیم، به سبب همکاری نزدیک آن‌ها با ساترا، در حوزه‌هایی که در اولویت فرهنگی سازمان صداو سیما قرار دارند، سفارش تولید محتوا بگیرند.

جبلی تصریح کرد: تولیدکننده می‌تواند در مراحل تولید اثر، انتشار آن و حتی مراحل بعد از انتشار اثر، روی کمک صداوسیما حساب کند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید