- ورزش

خط و نشان انریکه برای امباپه: من سرمربی‌ام!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به انتقادها از تعویض کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

 پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ یک فرانسه روبروی مارسی در زمین این تیم به میدان رفت و موفق شد با دو گل برنده این دیدار باشد. 

ویتینیا گل اول این بازی را روی پاس گل عثمان دمبله به ثمر رساند و گونچالو راموس هم گل دوم تیمش را با پاس مارکو آسنسیو وارد دروازه حریف کرد تا سه امتیاز دیگر هم در این فصل با وجود اخراج یک بازیکن برای پی اس جی که صدرنشین این رقابت‌هاست به دست آمده باشد. 

انریکه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره پیروزی تیمش اظهار داشت: «بازی در زمین مارسی همیشه برای ما بسیار سخت و دشوار است. ما برای کسب پیروزی قدم به این بازی گذاشته بودیم. هر 10 نفرمان نشان دادیم که پی اس جی چه تیمی است و این که در کنار هم می‌جنگیم. ما با تمام وجود تلاش کردیم.»

2005543

امباپه در این بازی با تصمیم این مربی اسپانیایی و در دقیقه 64 از زمین بازی بیرون رفت و راموس جای او را در خط حمله پی اس جی گرفت، تصمیمی که به سود آنها و باعث گلزنی این بازیکن هم شد اما بار دیگر حواشی بسیاری را برای این تیم به همراه داشت. 

سرمربی پی اس جی در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «مردم با تصمیم من موافق نیستند؟ برایم مهم نیست! هر هفته داستان همین است… هر هفته! خسته کننده شده است. من سرمربی هستم و منم که تصمیم می‌گیرم. تمام تلاشم را برای پی اس جی می‌کنم و این کار را تا آخرین روز حضورم در این تیم ادامه خواهم داد.»

ورزش سه