- فیلم و سینما

سریال شکسپیر به روایت «استیون نایت»

«استیون نایت»، خالق «پیکی بلایندرز» در حال ساخت یک سریال درام بر اساس زندگی ویلیام شکسپیر است و قرار است در این سریال با ستاره برنده جایزه بفتا، «سارا لنکشایر» بازیگر سریال «دره شاد» (Happy Valley) همکاری کند.

این سریال توسط نایت نوشته می‌شود و شرکت تولید فیلم و سریال او هم در تهیه این سریال نقش خواهد داشت.

این درام، داستان کامل پسر دستکش‌ساز را روایت می‌کند که به بزرگ‌ترین داستان‌نویس تاریخ تبدیل شد و این که چگونه نبوغ او در عصر آشفتگی و وحشت، خطر و بیماری زنده ماند و رشد کرد.

این اولین گزارش کامل از شور، مردم و سیاست است که ویلیام شکسپیر را به مشهورترین نمایشنامه‌نویس جهان تبدیل کرد و مردان و زنان اطراف او را که در یکی از خطرناک‌ترین دوره‌ها در تاریخ عشق ورزیدند و زحمت کشیدند، نقشه کشیدند و کشتند و تهمت زدند، به تصویر کشید.

این سریال که در حال حاضر به هیچ شرکتی برای پخش فروخته نشده است، توسط کارن ویلسون و مارتین هاینز، لنکشایر و سالمون و همچنین، نایت تهیه خواهد شد.

نایت درباره تولید این سریال گفت: من هیجان‌زده هستم که یک سریال تلویزیونی برجسته را شروع می‌کنم که داستان دراماتیک موفق‌ترین نویسنده جهان را روایت می‌کند.

این دوره‌ای است که دوستش دارم و تیمی که گرد هم آمده است فوق‌العاده و این داستانی است که از وست میدلندز شروع می‌شود و به قلب من نزدیک است.

این سومین پروژه‌ای است که از شراکت خلاق Kudos-Knight اعلام می‌شود و قرار است در بیرمنگام آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید