- فیلم و سینما

فیلم بعدی متیو مک‌کاناهی مشخص شد

متیو مک‌کاناهی قرار است در فیلم جنایی هیجان‌انگیز «رقبای امزیا کینگ» نقش‌آفرینی کند.

به نقل از ورایتی، متیو مک‌کاناهی قرار است در «رقبای امزیا کینگ» (Rivals of Amziah King)، یک فیلم جنایی هیجانی که در روستایی در اوکلاهاما اتفاق می‌افتد، بازی کند.

Black Bear Pictures که تهیه فیلم‌هایی، چون «من زیاد اهمیت می‌دهم» (I Care a Lot) و «بازی‌های تقلید» (The Imitation Game) را بر عهده داشت، به طور کامل هزینه این فیلم را تأمین می‌کند و این استودیو فروش بین‌المللی جشنواره کن را در اختیار خود دارد.

اندرو پترسون، نویسندگی و کارگردانی فیلم «رقبال امزیا کینگ» را بر عهده دارد. جزئیات داستان مخفی نگه داشته شده است، اما یک بیانیه مطبوعاتی فیلم را به عنوان یک فیلم جنایی هیجانی عمیقاً شخصیت‌محور توصیف می‌کند که در پس زمینه منحصر به فرد اوکلاهاما دورافتاده می‌گذرد. مک‌کاناهی در نقش اصلی امزیا کینگ بازی خواهد کرد.

دیوید هیمن، شوارتزمن، مایکل هایملر، جفری کلیفورد، ویل گرینفیلد و پترسون به عنوان تهیه‌کننده ایفای نقش خواهند کرد. تهیه کنندگان اجرایی عبارتند از راب سیلوا از Heyday و جان فریدبرگ و کریستوفر کازانووا از Black Bear.

مک‌کاناهی برای فیلم زندگی‌نامه‌ای «باشگاه خریداران دالاس» (Dallas Buyer’s Club) در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه اسکار شد و برای «کارآگاه حقیقی» (True Detective) شبکه HBO نامزد دریافت جایزه امی شد.

او پیش از این، در حماسه علمی تخیلی کریستوفر نولان «بین ستاره‌ای» (Interstellar) و کمدی «آقایان» (The Gentleman) گای ریچی در سال ۲۰۱۹ بازی کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید