- فیلم و سینما

موفقیت “گودال ” در جشنواره بین المللی دیگر

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این فیلم به کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه کنندگی عمار خطی تولید سیمای استان سمنان با حضور در چهارمین دوره از جشنواره indy film library که در شهر آمستردام هلند برگزار شد در بخش بهترین فیلم کوتاه داستانی موفق به کسب دیپلم افتخار جشنواره شد. همچنین در این جشنواره در نقدی به قلم جک بریندلی فیلم ” گودال ” به عنوان درامی عمیق و محتوای انسانی مورد ستایش قرار گرفت.

گودال چندی پیش عنوان بهترین فیلم جشنواره پنج قاره را کسب کرده بود و در جشنواره “متا فیلم دبی” نیز نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه شد.

 از دیگر افتخارات این فیلم می‌توان به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره “سینما ورد فست آمریکا”، حضور در جشنواره “اوستیای ایتالیا”،”بوفالو” و “تاف” امریکا و نامزدی در دو بخش جشنواره “ایندی شورت راکت انگلستان” اشاره کرد.

“گودال” با تصویربرداری پوریا حیدری، صدابرداری سید رضا حسینی نیا و هنرنمایی بازیگرانی چون محمد بهمنی، فرزام رنجبر و امین اسفندیار روایت داستان سیاوش کارگردان شکست خورده ای است که برای دریافت کمک از سینا دوست ثروتمند دوران دانشجویی خود در سفری یک روزی با او و دوستانش همراه می‌شود ، بی آنکه بداند سینا قصد انتقام جویی از اتفاقات گذشته را دارد.

صداوسیما

دیدگاهتان را بنویسید