- فرهنگی, هنر

میزبانی خانۀ نوآوری از یک نمایشگاه هنری

 

اصفهان نمایشگاهی از آثار نقاشی و قلم زنی مریم خسروی، تا دهم دی‌ماه در خانۀ خلاقیت و نوآوری اصفهان پذیرای دوست‌داران هنر است.

مریم خسروی که فعالیت در رشته‌های هنری را از ۱۵ سالگی شروع کرده، دربارۀ نمایشگاه آثار خود به ایسنا می‌گوید: طی ۱۸ سال فعالیت هنری  علاوه بر نقاشی در رشته‌های قلم‌زنی، میناکاری، چرم‌دوزی و سرمه‌دوزی نیز کار کردم و به طور خاص، رشته قلم زنی را تا سطح پیشرفته ادامه دادم.

او ادامه می‌دهد: در نمایشگاهی که از ششم دی‌ماه در خانه خلاقیت و نوآوری برپا می‌شود، ۱۹ تابلوی نقاشی، تعدادی سنگ مرمر و چهار تابلوی قلم‌زنی به همت خانۀ خلاقیت و نوآوری و با مشارکت شهرداری منطقه سه اصفهان، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

این هنرمند، درباره سبک آثار خود اظهار می‌کند: آثار نقاشی این نمایشگاه در سبک رئال و سورئال، آثار مینیاتور در سبک‌های هرات و معاصر و آثار نقاشی روی سنگ نیز در سبک قاجار و  معاصر کار شده‌اند.

خسروی یادآور می‌شود: موضوع آثار نقاشی حاضر در این نمایشگاه «طبیعت بی جان»، موضوع آثار قلم‌زنی گل ومرغ، «عامیانه و تذهیب»، موضوع آثار مینیاتور «شکار و عاشقانه» و موضوع کارهای نقاشی روی سنگ نیز «پرتره، مینیاتور و شکار» است.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار هنری مریم خسروی می‌توانند تا دهم دی‌ماه، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸، به خانه خلاقیت و نوآوری اصفهان واقع در خیابان ابن سینا، کوچۀ شهید مصطفوی سر بزنند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید