- ورزش

کفاشیان: از بازی ایران برابر هنگ کنگ راضی نبودم/ امیدوارم جزو چهار تیم برتر باشیم

 

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: از بازی ایران با هنگ کنگ راضی نبودم اما می‌توانیم از سد امارات بگذریم و در حذفی‌ها خودمان را نشان دهیم.

مراسم ضیافت سده المپیک صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجلاس سران آغاز شد. در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران ادوار المپیک (۱۹۴۸ لندن _ ۲۰۲۰ توکیو) و اهدای نشان افتخار به آنان از تنها صدای ماندگار جهان پهلوان غلامرضا تختی (یادگاری و امانت استاد بهمنش) و موسیقی المپیک ساخته استاد انتظامی نیز رونمایی خواهد شد.

علی کفاشیان درباره مراسم جشن سده اظهار کرد: سده مراسم خیلی خوبی است و یادآوری همه المپین‌هاست. وقتی مراسمی برگزار می‌شود و همه ورزشکارانی که زحمت کشیدند دور هم جمع می‌شوند، تجدید خاطرات خوبی است. دیروز رئیس جمهور در وزارت ورزش حضور یافت و شورای جوانان را تشکیل داد. این موضوع خیلی خوب است که مقداری حال و هوای ورزش از رکود بیرون می‌آید.

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا یادآور شد: شروع خوبی در جام ملت‌ها داشتیم و بازی بعدی بهتر می‌شویم. تیم‌های دیگر چون ژاپن و کره اول افت داشتند و بعد بهتر شدند. از بازی ایران با هنگ کنگ راضی نبودم اما می‌توانیم از سد امارات بگذریم و در حذفی‌ها خودمان را نشان دهیم و امیدوارم جزو ۴ تا تیم برتر شویم.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را شکست دهیم. نمی‌توانیم بگوییم کار تیم ملی آسان است و بعد توقف کنیم. همانطور که در مراحل حساسی کره را شکست دادیم الان هم پیروزی و رسیدن به مراحل بالاتر دور از انتظار نیست. دیدیم که چطور تیم عراق توانست ژاپن را شکست دهد و ما هم می‌توانیم شکست دهیم.

ایرنا