- فرهنگی, هنر

۸ اجرای خارجی در جشنواره موسیقی فجر

کشورهای پرتغال، روسیه، مجارستان، هندوستان، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و صربستان در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اجراهای خود را به روی صحنه می‌برند.

هشت گروه خارجی از کشور‌های پرتغال، روسیه، مجارستان، هندوستان، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و صربستان در ۶ روز برگزاری جشنواره به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.
گروه‌های خارجی به شرح زیر حضور دارند:

«دوئوت جز ویولن و پیانو» از کشور مجارستان نخستین اجرای خارجی سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر است که جمعه ۲۸ بهمن‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

«دوئت پیانو» از کشور صربستان در روز دوم جشنواره ـ شنبه ۲۹ بهمن‌ماه ـ ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

«قوالی» از کشور دوست و برادر، افغانستان شنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۲۱ و ۳۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

«کوارتت دودوک» از کشور ارمنستان در سومین روز در فرهنگسرای نیاوران به تاریخ یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه اجرا می‌شود.

«کنسرت گروه هندوستان» نیز یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

«فادو» از کشور پرتغال در چهارمین روز از جشنواره به تاریخ دوشنبه یکم اسفندماه ساعت ۱۸:۳ در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

«گروه تاجیکستان» دوشنبه یکم اسفندماه ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران به اجرا خواهد پرداخت.

«آنسامبل کنسرواتوار سن پترزبورگ» از کشور روسیه به عنوان آخرین اجرای بخش بین‌الملل در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت به تاریخ سه‌شنبه دوم اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰ به صحنه می‌رود.

سی و هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفند در تهران و شهرستانها برگزار می شود. 

صداوسیما

دیدگاهتان را بنویسید