- فیلم و سینما

از سر گیری فیلمبرداری فیلم وسترن «زنگار»

پس از رفع اتهام «الک بالدوین» از قتل غیرعمد، فیلمبرداری «زنگار» با تیم امنیتی جدید از سر گرفته شد.

به نقل از ددلاین، فیلمبرداری پروژه فیلم «زنگار» دوباره در مزرعه سریال «یلواستون» (Yellowstone) در مونتانا  آغاز شد.

پس از این که ایالت نیومکزیکو رسماً اتهامات قتل غیرعمد علیه  «الک بالدوین»، تهیه کننده کار را لغو کرد، تولید این فیلم وسترن از سر گرفته شد.

این تولید از اضافه شدن اعضای جدیدی مثل خدمه از جمله افسران ایمنی، گری جنسن و پل جردن، استفان ماریناچیو و طراح تولید کریستین برانت خبر داده است.

جوئل سوزا، که در اکتبر ۲۰۲۱ از ناحیه کتف بر اثر اسلحه خلاصی که بالدوین آن را نگه داشته بود مجروح شد، در بیانیه‌ای گفت: هرچند تلخ است، اما سپاسگزارم که یک تیم تولید درخشان و فداکار جدید برای تکمیل کاری که من و هالینا شروع کردیم به بازیگران و عوامل سابق پیوستند. تمام تلاش من برای این فیلم صرف ارج نهادن به میراث هالینا و افتخار کردن او خواهد شد.

زیبایی مونتانا از کلمات فراتر می‌رود و مهمان‌نوازی و مهربانی صمیمانه هرکسی که ملاقات کرده‌ام، فروتنانه و الهام‌بخش بوده است. این یک افتخار است که در کنار شرکای بزرگی که از طرف هالینا این کار را انجام می‌دهیم، کار کنیم.

ملینا اسپادون، وکیل استودیوی راست پروداکشنز، در بیانیه مطبوعاتی اشاره کرد که انتظار دارد تولید در پایان ماه می‌ به پایان برسد‌ و افزود: تولید فیلم توسط اعضای خدمه اتحادیه ادامه خواهد داشت و هرگونه استفاده از سلاح و هر نوع مهمات را ممنوع خواهد کرد. مهمات جنگی در صحنه فیلمبرداری ممنوع است و همیشه هم، بوده است. هر یک از ما از صمیم قلب متعهد به تحقق چشم‌انداز هالینا و ادای احترام به هنر او هستیم.

بیانکا کلین، فیلمبردار دیگری است که در حال تکمیل پروژه‌ای است که هاچینز آن را آغاز کرده است. او حقوق خود را به افتخار هالینا به خیریه اهدا خواهد کرد.

اعضای اصلی که برای تکمیل فیلم در کنار سوزا بازگشته‌اند عبارتند از آلن گراف (هماهنگ کننده بدلکاری)، ترس دیویس (طراح لباس) و آنا ویلیامز (رئیس بخش گریم) و…

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید