- نمایش خانگی

استقبال بینندگان نتفلیکس از مینی سریال‌ جدیدِ «کودک دلبند»

بینندگان نتفلیکس از مینی سریال کودک دلبند (Dear Child) که هفته گذشته منتشر شده، استقبال زیادی کرده‌اند. این مجموعه شش قسمتی، بر اساس رمان آلمانی پرفروش رومی هاسمن به همین نام (Liebes Kind) ساخته شده است.

 
روز سه‌شنبه، این مینی سریال درام که داستان «فرار زنی مرموز از اسارت وحشتناکش» را دنبال می‌کند، رتبه سوم نتفلیکس در بریتانیا را به خود اختصاص داده است.

 

در اولین قسمت کودک دلبند، زنی شبانه در جنگل به ماشینی برخورد کرده و دختر کوچک «باهوش و عجیبی» او را در آمبولانس همراهی می‌کند. حرف‌های نگران‌کننده او در مورد گذشته‌اش، باعث می‌شود که پرستاران به پلیس گزارش داده و پرونده افراد گمشده ۱۳ ساله بازگشایی شود.

 

در خلاصه داستان نتفلیکس آمده است: «جاسمین گراس (با بازی کیم ریدل) در یک پارکینگ ربوده شده و سپس در یک آپارتمان کوچک بدون پنجره در جنگلی در شمال آلمان حبس می‌شود. رباینده او (که ما هرگز چهره‌اش را نمی‌بینیم) مو‌های تیره جاسمین را بلوند کرده و او را «لنا» می‌نامد.

 

 

از آن لحظه به بعد، جاسمین به اجبار طبق قوانین سختگیرانه او زندگی کرده و از فرزندان کوچکش، هانا (با بازی نایلا شوبرث) و جاناتان (با بازی سامی شراین) مراقبت می‌کند.

 

پس از پنج ماه، لنا موفق می‌شود که در یک فرار ناامیدانه و دلخراش از زندان خود بگریزد؛ اما به زودی متوجه می‌شود که نمی‌تواند از رباینده‌اش پنهان بماند.»

این مینی سریال که در ۱۶ شهریور پخش شده، مورد توجه افراد زیاده قرار گرفته است.

یک نفر در شبکه اجتماعی X، توییتر سابق، گفته است: «کودک دلبند سریال خیلی خوبی است، عجب پایان غیر منتظره‌ای! »

دیگری گفته است: «کودک دلبند واقعاً مرا جذب خود کرده است.»

ایزابل کلیفلد، کارگردان و نویسنده اصلی، در مصاحبه‌ای اظهار کرده که افراد پشت صحنه احساس می‌کردند که این یک داستان «ویژه» است؛ زیرا داستان را از منظر قربانی روایت می‌کند و نه از منظر مجرم.

جولیان پورکسن، نویسنده و کارگردان کودک دلبند، افزوده است: «شخصیت‌های داستان آسیب‌دیده هستند؛ افرادی که زندگیشان به‌شدت تحت تأثیر یک جرم قرار گرفته و هر کدام برخورد متفاوتی با آن دارند.

مجرم اغلب در کانون چنین سریال‌هایی قرار گرفته و به عنوان یک نیروی مرموز و تاریک برجسته می‌شود. ولی ما در کودک دلبند چنین دیدی به مجرم نداریم.

همچنین شخصیت اصلی از هر نظر خارق العاده است. دختری که نگاه ویژه‌ای به دنیا داشته و طرز صحبت کردن، تفکر و تجربه خاصی دارد.»

روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید