- مد و پوشاک

جین ها را فراموش نکنید : راهنمای جدیدترین استایل های پاییزی جین ۲۰۱۹

با شروع شدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، کم کم وقت آن می رسد که لباس های پاییزی و ضخیم را جایگزین لباس های خنک تابستانی کنیم. لباس های پاییزی و زمستانی از تنوع بسیار نامحدودی برخوردار هستند و به شما این امکان را می دهند که با خیال راحت استایل های پاییزی و زمستانی متنوع و جذابی را خلق کنید. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین آیتم های پاییزی، لباس های جین هستند. این آیتم های بسیار محبوب، بدون اغراق از جمله پرکاربردترین آیتم های هر کمدی به شمار می روند و به کمک آن ها می توان استایل های مختلفی را ساخت. این مقاله را انتها بخوانید تا با جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019 آشنا شوید.

 

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019 : پاییز و رنگ نارنجی

رنگ نارنجی، رنگ فصل پاییز و برگ های درختان است و استفاده از این رنگ هیجان انگیز و جذاب در استایل های پاییزی انتخاب بسیار هوشمندانه ای به شمار می رود. ترکیب رنگ نارنجی و آبی یکی از معروف ترین ترکیب رنگ های دنیاست. پس اگر به دنبال ساختن یک استایل پاییزی جدید 2019 برای خود هستید، این رنگ را مد نظرتان قرار دهید. می توانید کت جین خود را با یک ژاکت نارنجی رنگ بپوشید یا از یک شال یا شال گردن نارنجی در کنار کت جین خود برای کامل کردن استایلتان استفاده کنید. هم چنین می توانید یک مانتو، بارانی یا پالتوی نارنجی را با یک شلوار جین آبی ست کنید و یک استایل پاییزی فوق العاده برای خود بسازید.

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019 : سفید و شیری، خنثی اما کاربردی

آیتم های جین تقریبا با هر رنگی بدون کوچک ترین مشکلی ست می شوند اما شاید به جرئت بتوان گفت که از جمله رنگ هایی که می توانید آن ها را به راحتی با آیتم های جین ترکیب کنید و استایل های جذاب بسازید، رنگ های سفید و شیری هستند. این رنگ ها و به طور کلی رنگ های خنثی در ترکیب با آیتم های جین استایل های زیبا و شیکی را به وجود می آورند و می توانید به کمک آن ها استایل های رسمی تری با جین نیز خلق کنید. پوشیدن یک ژاکت یقه اسکی شیری زیر کت جین، ترکیب مانتو، بارانی یا پالتوی سفید رنگ و شلوار جین می تواند یک استایل پاییزی جدید و متفاوت و تا حتی مینیمال را برای مشا به ارمغان بیاورد.

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019

 

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019 : راه راه و چهارخانه، طرح های پاییزی

هر فصلی طرح ها و پترن های مخصوص به خود را دارد. از مشهورترین طرح های فصل پاییز، می توان به طرح های راه راه و چهارخانه اشاره کرد. این پترن ها در کنار آیتم های جین استایل های مدرن و جذابی را به وجود می آورند. مخصوصا اگر طرفدار سبک و استایل های مینیمال هستید، حتما یک یا چند آیتم راه راه را در کنار جین به تن کنید تا ظاهری متمایز داشته باشید. پوشیدن یک بلوز راه راه یا یک شومیز چهارخانه در کنار یک شلوار جین استایل های کژوالی را خلق می خواهد کرد. هم چنین می توانید شومیزهای چهارخانه ی بلند را به عنوان مانتو با شلوارهای جین بپوشید. البته به یاد داشته باشید که چهارخانه ها و راه راه ها باید متناسب به فرم بدن شما انتخاب شوند تا باعث ایجاد ناهماهنگی در استایلتان نشود.

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019 : شتری، رنگ بیابان و صحرا

اگر به ترندهای اخیر فصل پاییز نگاهی انداخته باشید، متوجه حضور پر قدرت رنگ شتری در استایل های پاییزی خواهید شد. این رنگ خنثی و جذاب مدتی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و حتی سلبریتی های به سراغ این رنگ در استایل های روزمره ی خود رفته اند. رنگ شتری از جمله رنگ های خنثی و گرمی است که به عنوان یک رنگ بسیار پرکاربرد در استایل های مینیمال نیز به کار می رود. این رنگ به راحتی با آیتم های جین و به خصوص شلوارهای جین ترکیب می شود و نتایج بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

اگر به دنبال ست کردن یک پالتو یا بارانی پاییزی با شلوار جین خود هستید، رنگ شتری را در اولویت قرار دهید. برای ست کردن سایر عناصر یک استایل متشکل از آیتم های جین و رنگ شتری، استفاده از رنگ های سفید، کرم و نسکافه ای هماهنگی خوبی را بوجود می آورد.

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019 : چرم، دست نیافتنی و سرکش

کمتر کسی پیدا می شود که علاقه ای به آیتم های چرم نداشته باشد. چرم ها مثل شمشیر دو لبه عمل می کنند و می توانند یک استایل را زیباتر کنند و در عین حال یک ظاهر دیگر را نابود نمایند. از این جهت باید با دقت و توجه بیشتری این آیتم ها را انتخاب کرد. آیتم های چرم این روزها که دوباره از مد سال های 90 میلادی به فشن شو ها و رانوی ها راه پیدا کرده اند، یکی از هیجان انگیز و خاص ترین عناصر استایل های پاییزی به شمار می روند. کت های چرم در ترکیب با شلوارهای جین به شما ظاهری سرکش و دست نیافتنی می بخشد و پوشیدن یک شلوار جین به همراه یک بارانی یا پالتو می تواند استایل شما را تبدیل یک استایل چشم گیر کند.

بهترین رنگ ها برای کامل کردن یک استایل چرم-جین، رنگ های خنثی مانند سفید و مشکی است. به یاد داشته باشید که برای داشتن یک کت یا شلوار چرم باید هزینه کنید. زیرا به طور معمول چرم هایی که قیمت پایینی دارند، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. هم چنین در صورتی که آیتم چرمی را خریداری کرده اید، حتما به خوبی از آن ها مراقبت کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019جدیدترین استایل های پاییزی جین 2019

 

 

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید. برای داشتن استایل های جذاب و متمایز، از عکس ها ایده بگیرید و آن ها به سبک خود تغییر دهید.

دیدگاهتان را بنویسید