- صداوسیما

سینماچی به سراغ سریال «برف بی صدا می‌بارد» می‌رود

برنامه تخصصی «سینماچی» در حوزه سینما، جمعه‌ها ساعت ۱۶ از شبکه رادیویی جوان روی آنتن می‌رود و این هفته به طور ویژه به بررسی فیلم علفزار و سریال برف بی صدا می‌بارد خواهد پرداخت.

فاطمه شهبندی تهیه کننده سینماچی در مورد جزییات این برنامه گفت: در سینماچی این هفته با «کاظم دانشی» کارگردان فیلم «علفزار»، در مورد میزان فروش فیلم نسبت به اوضاع سینمای این روز‌های ایران، نحوه شکل گیره ایده و نگارش فیلمنامه آن گفتگو خواهیم کرد. همچنین در مهمترین بخش گفتگو دو روی سکه این فیلم را از نگاه مردم، یعنی نظرات مثبت و منفی طرفدار‌ها و مخالفان علفزار را با کاظمی‌دانشی بررسی خواهیم کرد.

به گفته این تهیه کننده، در بخش پرونده ویژه سینماچی، در گفتگو با «محمد رضا شفیعی» تهیه کننده سریال برف بی صدا می‌بارد این سوال را مطرح می‌کنیم که آیا فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد و در ادامه با او در مورد میزان موفقیت و رضایت این فیلم از نگاه مردم گفتگو خواهیم کرد.

او گفت: بخش «آپاراتچی» که نگاهی نوستالژیک به گذشته سینمای ایران دارد، به مرور کار‌های ثریا قاسمی، مادر سینمای ایران می‌پردازیم و در پایان در بخش «فیلمچی» با احسان حجتی در مورد موسیقی فیلم ایستاده در غبار و نحوه روایت موسیقی در این فیلم صحبت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید