- فیلم و سینما

«نبرد غیرممکن» حمید بهمنی در مسیر تولید

حمید بهمنی کارگردان سینما فیلم «نبرد غیرممکن» را پس از پایان جشنواره فجر می‌سازد.

 نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «نبرد غیرممکن» که به تازگی پروانه ساخت این فیلم را از سازمان سینمایی دریافت کرده درخصوص این فیلم گفت: این اثر یک اثر بزرگ ملی است که دوسال تحقیق و پژوهش و حدود هشت سال نگارش فیلمنامه آن طول کشیده است.

او در ادامه بیان کرد: «نبرد غیرممکن» در سینمای دفاع مقدس دسته‌بندی می‌شود و ماجرای خلبانان نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس را روایت می‌کند.

بهمنی درمورد زمان کلید زدن این فیلم اظهار داشت: این فیلم، یک فیلم ملی محسوب می‌شود که مراحل ساخت پرجزئیات و گسترده‌ای دارد. به همین دلیل با عجله نباید سراغ تولید آن رفت چرا که سرعت در تولید به کیفیت نهایی کار آسیب می‌زند، به همین خاطر مصمم هستم تا در مقطع زمانی بعد از پایان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به مرحله تولید این پروژه وارد شویم.

او در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال تأمین سرمایه‌های لازم و فراهم شدن شرایط مختلف برای تولید این اثر حماسی هستیم و امیدوارم بتوانیم به‌خوبی فیلمنامه‌ای را که برای نگارش آن زحمات زیادی کشیده شده، در قاب سینما به تصویر بکشیم.

حمید بهمنی پیش‌تر فیلم‌های «آخرین نبرد»، «آن مرد آمد»، «گلوگاه شیطان» و «گام‌های شیدایی» را کارگردانی کرده و به این ترتیب «نبرد غیرممکن» پنجمین فیلم بلند سینمایی او به شمار می‌رود.
این فیلم اواخر آذر ماه به تهیه‌کنندگی امیر سمواتی و کارگردانی و نویسندگی حمید بهمنی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کرد.

صبا

دیدگاهتان را بنویسید