- مد و پوشاک

استایل های زنانه پاییزی شیک و جذاب

 

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین فصل ها برای دوست داران مد و فشن فصل پاییز می باشد که رنگبندی گرم و جذاب این فصل موردعلاقه بسیاری از شیک پوشان می باشد .

در این فصل انواع بافت ها و بارونی های جذاب و یا استایل های لایه لایه بسیار پرطرفدار می باشد که با دیدن تعدادی عکس از استای های زنانه پاییزی می توانید ایده های خوبی را برای پاییز داشته باشید .

در این مقاله ما تعدادی از استای های زنانه پاییزی را به شما نشان می دهیم تا بتوانید برای شروع فصل جدید متفاوت و به روز لباس بپوشید .

رنگبندی در فصل پاییز

همه ی ما پاییز را با رنگ های گرم نارنجی ، کرم و قهوه ایی می شناسیم که یک ترکیب بسیار شیک را ایجاد می کند .

بهتر است برای ست کردن لباس های خود استایل های را انتخاب کنید که با رنگبندی فصل همخوانی داشته باشد بنابراین برای لباس های پاییزی شما باید همخوانی با رنگ های گرم را داشته باشید .

رنگ های مناسب فصل پاییز :

1 – رنگ های شتری و قهوه ایی

پالت نارنجی

 

2 – ترکیب رنگی سبز زیتونی یا سدری

ست کردن رنگ سبز

 

3 – رنگ آبی نفتی

پالت رنگ آبی

 

4 – رنگبندی خردلی و زرد

پالت رنگ خردلی

 

5 – رنگبندی زرشکی ، قرمز و کبود

پالت رنگ زرشکی

 

 

همانطور که گفتیم رنگ های قهوه ایی ، زرد و نارنجی از تم های فصل پاییز هستند که این رنگ ها هر کدام در کنار رنگ های بالا بسیار شیک و جذاب می باشد و می توانید اکسسوری های خود را مانند شالگردن ، دستمال گردن ، کیف و بوت را از سه رنگ پاییزی استفاده کنید.

استایل های با پالتو شتری

از جذابیت رنگ شتری در فصل پاییز برای استایل های زنانه پاییزی خود استفاده کنید و به راحتی سایر اکسسوری های خود را از میان رنگ های دیگر انتخاب کنید .

ست کردن این رنگ آسان است و تقریبا مانند رنگ های خنثی در کنار بسیاری از رنگ ها زیبا می شود.

می توانید همراه با یک پالتو یا بارانی شتری و قهوه ایی از یک رنگ متفاوت قرمز ، سبز یا آبی استفاده کنید .

  • در کاربرد رنگ ها در کنار هم این نکته را در نظر داشته باشید وقتی از رنگ های گرم مانند نارنجی و قهوه ایی استفاده می کنید بهتر است سایر رنگ ها را نیز با تم گرم تر به کار ببرید مثلا از یک سبز زیتونی یا سدری استفاده کنید و یا از آبی نفتی استفاده کنید .

 

پالتو شیک زنانه

چهارخانه های جذاب را فراموش  نکنید

معمولا اکثر خانم ها یک لباس چهارخانه را برای پاییز خود در کمد دارند که جذابیت بسیار زیادی را برای آن ها ایجاد می کند .

با پالتوهای چهارخانه شما می توانید یک استایل شیک و کلاسیک را داشته باشید البته که در به کار بردن پترن چهارخانه در استایل های زنانه پاییزی این نکته را در نظر بگیرید :

1 – اگر اندام درشتی دارید بهتر است از لباس هایی با چهارخانه ریز استفاده کنید تا شما را ظریف تر نشان دهد و اگر لاغر اندام هستید می تواندی از چهارخانه های درشت و جذاب در لباس های خود استفاده کنید .

2 – برای به کار بردن لباس پترن دار در استایلتان بهتر است سایر لباس ها و اکسسوری ها را ساده انتخاب کنید مثلا یک پالتو چهارخانه را با یک شال یا روسری ساده و یا طرحدار ظریف استفاده کنید تا بیش از اندازه شلوغ به نظر نرسید .

پالتو چهارخانه زنانه

اکسسوری های جذاب پاییزی

خیلی از ما منتطر رسیدن پاییز و زمستان هستیم تا بتوانیم با اکسسوری های متفاوت استایل خود را تغییر دهیم .

در پاییز می توانید از انواع دستکش ، شالگردن ، کلاه و جوراب های رنگی استفاده کنید البته که بهتر است از اکسسوری های طریف تر برای پاییز استفاده کنید و انواع کلاه شالگردن های بافتنی و ضخیم را برای استایل زمستانی خود کنار بگذارید .

شما می توانید با این اکسسوری ها استایل های زنانه پاییزی و متفاوتی را برای خود ایجاد کنید .

استایل های پاییزی با دامن

همانطور که در تابستان و بهار یکی از ترندهای لباس زنانه دامن های رنگی و پلیسه بود در پاییز هم کاربرد دامن های جذاب به همراه جوراب شلواری ها بسیار زیاد می باشد . شما می توانید در زیر پالتو و بارانی خود از دامن های رنگی استفاده کنید .

لباس پاییزه با دامن

لایه لایه لباس بپوشید

منظور از لایه لایه لباس پوشیدن این است که به جای اینکه یک پالتو را به تنهایی بپوشید می توانید یک بافت ظریف ، همراه شلوار یا دامن بپوشید و روی آن یک پالتو جلوباز تن کنید و استایل خود را با یک شالگردن بلند تکمیل کنید .

لایه لایه پوشیدن برای استایل های زنانه پاییز و زمستان بسیار پرکاربرد می باشد .

شالگردن پاییزی

بافت های پاییزه

یکی از جذابیت های پاییز استفاده از بافت های طرح دار با رنگ های گرم می باشد که اگر کمی اورسایز باشد و در تن بزرگتر باشد یک استایل متفاوت را برای شما ایجاد میکند .

بافت های یه دار به خصوص یقه اسکی ها بسیار پرطرفدار و پرکابرد برای پاییز می باشند .بهتر است در پاییز بافت ظریف تری استفاده کنید .

همچنین می توانید از بافت های بلند که  معمولا اورسایز هستند و بسیار ترند پاییز شده اند استفاده کنید و اگر هوا خیلی سرد نبود می توانید آن ها را بدون پالتو بپوشید.

 

بافت های پاییزی.

آرایش های پاییزی

برای استایل های زنانه پاییزی بهتر است از یک میکاپ گرم متناسب با محیط استفاده شود و برعکس تابستان به جای استفاده از سایه های رنگی صورتی و آبی از رنگ های گرم و بژ مانند مسی ، قهوه ایی و طلایی بیشتر استفاده کنید همچنین رژهای زرشکی و نارنجی نیز برای پاییز بسیار مناسب هستند.

رنگ های نود به خصوص برای آرایش پاییزی بسیار می تواند جذاب باشد و یک استایل پاییزی شیک را برای شما ایجاد می کند .

 

آرایش پاییزی صدف

 

فراموش نکنید که پاییز یکی از جذاب ترین و زیباترین فصل ها می باشد که شما می توانید عکاسی های خلاقانه را انجام دهید پس بهتر است برای اینکه عکس های متفاوت و زیبایی را داشته باشید استایل های زنانه پاییزی و جذابی را برای خود ایجاد کنید .

مهم ترین نکته برای داشتن یک استایل مناسب رنگبندی درست و جذاب است برای ست کردن لباس های خود کمی سلیقه به خرج دهید و اگر در ست کردن لباس های زنانه دچار تردید شدید می توانید از رنگ های خنثی مشکی ، سفید و طوسی استفاده کنید تا بتوانید سریع تر استایل خود را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید