- انیمیشن

بهترین انیمه‌هایی که طرفداران Naruto می‌توانند ببینند

ناروتو (Naruto) یکی از محبوب‌ترین و تأثیرگذارترین مانگاهای تاریخ به شمار می‌رود و اقتباس‌های انیمه‌ای ساخته شده بر اساس آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این انیمه داستان ناروتو اوزوماکی را دنبال می‌کند که رؤیای تبدیل شدن به رهبر روستا را در سر دارد. سفر این شخصیت پر از پشتکار، شجاعت و دوستی است. با اینکه تماشای انیمه «ناروتو» و دنباله آن یعنی انیمه سریالی بوروتو: ناروتو نسل‌های بعدی (Boruto: Naruto Next Generations) ممکن است طول بکشد اما مطمئناً کسانی هستند که پس از تماشای این آثار به دنبال آثار مشابه می‌گردند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه‎‌هایی بپردازیم که طرفداران انیمه سریالی «ناروتو» می‌توانند ببینند.

۱۰. انیمه شیطان کُش

Demon Slayer (2019 - present)

Demon Slayer (2019 – present)

یکی از جنبه‌های برجسته محبوب‎‌ترین انیمه‌های شونن قدرت‌هایی است که قهرمان، دوستان و دشمنانش در نبردها به کار می‌برند. اغلب اوقات نیز این قدرت‌ها باعث ایجاد سبک‌های مختلف در داستان و جلوه‌ها بصری و متنوع شدن انیمه می‌شود. یکی از سریال‌هایی که توانسته این موضوع را به خوبی به کار ببرد، انیمه شیطان کش (Demon Slayer) است،‌ انیمه‌ای که پخش آن از سال ۲۰۱۹ میلادی شروع شده و همچنان ادامه دارد.

۹. انیمه کلاس آدمکشی

Assassination Classroom (2015 - 2016)

Assassination Classroom (2015 – 2016)

تا قبل از اینکه ناروتو به‌تنهایی دهکده را نجات بدهد، اکثریت افراد از او دوری می‌کردند و از او می‌‎ترسیدند. با این حال، در این میان کسانی بودند که از حمایت می‌کردند اما او همچنان جایگاه خوبی در اینجا نداشت. سیستم سلسله مراتبی آکادمی کونوگیگائوکا در انیمه سریالی کلاس آدمکشی (Assassination Classroom) نیز به همین صورت است که در آن، کلاس ای از بقیه جدا هستند و با آن‌ها بدرفتاری می‌شود. همین نیز سبب شده تا دانش‌آموزان این کلاس به آدمکش‌های قدرتمندتر و بهتری تبدیل شوند.

۸. انیمه نوراگامی

Noragami (2014 - 2015)

Noragami (2014 – 2015)

ناروتو در انیمه «ناروتو» اصلاً دوست ندارد تا تسلیم مسائل از پیش تعیین شده در دهکده شود و مصمم است تا یک قهرمان باشد و در این راه نیز سعی دارد تا نظرات دیگر افراد را نیز تغییر بدهد. این در حالی است که شخصیت اصلی انیمه سریالی نوراگامی (Noragami) یعنی یاتو سعی دارد تا هدف متفاوتی نسبت سرنوشتش را دنبال کند. پدر یاتو در همان سنین کودکی او را آموزش داده تا مردم را به قتل برساند و حالا یاتو در بزرگسالی همچنان از رفتار بد پدر خودش آسیب دیده است.

۷. انیمه هانتر× هانتر

Hunter X Hunter (2011 - 2015)

Hunter X Hunter (2011 – 2015)

همانند انیمه سریالی «ناروتو» که دنیای خارج از دهکده را نیز مورد بررسی قرار می‎دهد، انیمه سریالی هانتر × هانتر (Hunter X Hunter) نیز داستان شخصیت‌های اصلی خودش را روایت می‌کند که شروع به کاوش در جهانی بازتر و گسترده‌تر می‌کنند. در کنار محیط‌های شگفت‌انگیز و منحصربه‌فردی که کاراکترها از آن سر می‌زنند، قدرت دوستی و اعتماد است که این انیمه سریالی را همانند انیمه «ناروتو» به جلو سوق می‌دهد.

۶. انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری

Fullmetal Alchemist: Brotherhood (2009 - 2010)

Fullmetal Alchemist: Brotherhood (2009 – 2010)

در انیمه سریالی کیمیاگر تمام فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) تنها خواسته ادوارد و آلفونسه الریک احیای مادرشان است، کاری که اشتباه پیش می‌رود و پیامدهای سنگینی برای آن‌ها به همراه دارد. حالا خواسته آن‌ها باز پس گرفتن بدن از دست رفته‌شان است. این انیمه سریالی در این زمینه شباهت‌هایی با انیمه سریالی «ناروتو» دارد. رؤیای ناروتو نیز ساده است و او فقط می‌خواهد احترام دهکده را به دست بیاورد و از دوستانش محافظت کند اما دنیا برنامه‌های دیگری برای او در سر دارد.

۵. انیمه ماگی: دخمه پرپیچ‌وخم از سحر و جادو

Magi: The Labyrinth Of Magic (2012 - 2014)

Magi: The Labyrinth Of Magic (2012 – 2014)

همانند انیمه «ناروتو» انیمه سریالی ماگی: دخمه پرپیچ‌وخم از سحر و جادو (Magi: The Labyrinth Of Magic) نیز به مسائل نظامی و سیاسی می‌پردازد و آن‌ها را با جنبه‌های فانتزی و ماجراجویی ترکیب می‌کند. مشکلات بسیار زیادی وجود دارند که قهرمانان می‌توانند با استفاده از قدرت خود آن‌ها را حل کنند اما از آنجایی که آن‌ها در جوامعی با روابط پرتنش با کشورهای مختلف زندگی می‌کنند، متوجه هستند که باید مهارت‌های دیپلماسی قوی نیز داشته باشند.

۴. انیمه سول ایتر

Soul Eater (2008 - 2009)

Soul Eater (2008 – 2009)

ناروتو و هم‌کلاسی‌هایش برای مدتی طولانی در آکادمی نمی‌مانند و وقتی ۱۲ سال می‌شوند، در قالب گروه‌هایی به اولین مأموریت‌های خود فرستاده می‌شوند، مأموریت‌هایی که ابتدا آسان و سپس بسیار خطرناک می‌شوند. در انیمه سریالی سول ایتر (Soul Eater) نیز تقریباً همین روش توسط لرد دث برای آموزش دانش‌آموزان به کار گرفته می‌شود.

۳. انیمه ناباری نو او

Nabari No Ou (2008)

Nabari No Ou (2008)

همانند انیمه «ناروتو» که در آن برخی از افراد توانایی‌های بسیار خارق‌العاده و نادری دارند، در انیمه ناباری نو او (Nabari No Ou) نیز همین‌گونه است. در این انیمه سریالی،‌ میهارو روکوجو مورد هدف چندین قبیله نینجا قرار می‌گیرند که به دنبال آن هستند تا او را بربایند و او را به‌خاطر شینرابانشو او بکشند، یک تکنیک هیجوتسو که میهارو آن را در اختیار دارد. با این حال، او به قبیله بانتن پناه می‌برد و باید یاد بگیرد که چطور به این تکنیک تسلط پیدا کرده و رهبر ناباری شود.

۲. انیمه دورورو

Dororo (2015)

Dororo (2015)

ناروتو در کودکی ادعای بلندپروازانه تغییر دنیای نینجا را در سر دارد و به دنبال ایجاد آرامش و صلح است. در انیمه دورورو (Dororo) نیز می‌توان همین امیال را نیز مشاهده کرد. کاجمیتسو دایگو بدن اولین پسرش را قربانی شیاطین کرد تا برای سرزمینش رفاه به ارمغان بیاورد. با این حال، پسر وی از این قربانی جان سالم به در می‌برد و در بزرگسالی مشغول کشتن شیاطین می‌شود.

۱. انیمه خدای دبیرستان

The God Of High School (2020)

The God Of High School (2020)

در یکی از قوس‌های داستانی انیمه «ناروتو» دانش‌آموزان در مقابل یکدیگر مبارزه می‌کنند تا بتوانند به رده‌های بالاتری دست پیدا کنند. این همان خط داستانی است که در فصل اول انیمه سریالی خدای دبیرستان (The God Of High School) به آن پرداخته می‌شود. در این انیمه سریالی، جین موری به مسابقاتی به نام خدای دبیرستان می‌پیوندد تا بتواند با رقبای قدرتمند مبارزه کند و جایزه این مسابقات را به دست بیاورد.

فوتفان

دیدگاهتان را بنویسید