- انیمیشن

بهترین انیمه‌هایی که طرفداران Jujutsu Kaisen می‌توانند ببینند

از زمانی که انیمه سریالی جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ میلادی پخش شد، برای طرفداران به انیمه سریالی شونن برجسته‌ای تبدیل شده و به‌خاطر بسیاری از ویژگی‌های خودش همچون داستان تاریک‌تر و انیمیشن‌سازی زیبا مورد تحسین قرار گرفته است. این اثر در بین طرفداران بسیار محبوب است و به‌خاطر نبردهای خونین و موضوعات چالش‌برانگیز خودش شناخته می‌شود که باعث شدند تا این اثر نسبت به دیگر آثار شونن برجسته باشد.

برخی از طرفداران ممکن است در حالی که منتظر قسمت‌های جدید انیمه سریالی «جوجوتسو کایسن» هستند، تمایل به دیدن انیمه‌های دیگری داشته باشند که پر از نبردهای حماسی، فانتزی تاریک و عناصر فراطبیعی باشند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی بهترین انیمه‌هایی بپردازیم که طرفداران انیمه سریالی «جوجوتسو کایسن» باید ببینند.

۱۰. انیمه سریالی دی گری من

D. Gray-Man

D. Gray-Man

هم انیمه «جوجوتسو کایسن» و هم انیمه دی گری من (D. Gray-Man) در جهانی جریان دارند که در آن، مبارزان با تجربه با موجودات فراطبیعی مبارزه می‌کنند، موجوداتی که به دنبال شکار بشریت هستند. در انیمه «دی گری من» جن‌گیرهای فرقه سیاه کسانی هستند که به مبارزه علیه آکوما می‌پردازند. هر دو انیمه سریالی موضوعات تاریکی دارند اما این موضوعات را در کنار لحظات طنزی قرار دادند که همراه با تعاملات خاص بین کاراکترها است.

۹. انیمه سریالی شیطان کش

Demon Slayer

Demon Slayer

بسیاری از طرفداران انیمه سریالی «جوجوتسو کایسن» ممکن است از تماشای انیمه سریالی شیطان کش (Demon Slayer) نیز لذت ببرند، انیمه‌ای که در ژاپن دوره تایشو جریان دارد و در آن، تنها خط دفاعی بین بشریت و اهریمن‌های گوشت‌خوار اعضای گروه شیطان کش هستند. همانند جادوگران در انیمه «جوجوتسو کایسن»، شیطان کش‌ها اندک هستند و باید آموزش‌های بسیار سختی را پشت سر بگذرانند تا بتوانند در نبردها زنده بمانند.

۸. انیمه سریالی چینسا من

Chainsaw Man

Chainsaw Man

انیمه سریالی چینسا من (Chainsaw Man) داستان کاراکتر اصلی به نام دنجی را دنبال می‌کند که با شیطانی به نام پوچیتا یکی می‌شود و همین نیز قدرتی به او می‌بخشد که بدنش را تبدیل به اره برقی می‌کند. یکی از شباهت‌های بزرگ بین انیمه سریالی «چینسا من» با «جوجوتسو کایسن» این است که کاراکتر اصلی هر دو اثر به قدت‌های فوق‌العاده‌ای دسترسی دارند.

۷. انیمه سریالی جن‌گیر آبی

Blue Exorcist

Blue Exorcist

انیمه سریالی جن‌گیر آبی (Blue Exorcist) اثری شونن است که در آن، شخصیت اصلی به نام رین اکومورا متوجه می‌شود که او از فرزندان شیطان است و به دیگر جن‌گیرهای در حال آموزش در آکادمی ترو کراس می‌پیوندد تا قدرت و مهارت‌های شکست دادن شیطان را به دست بیاورد. شباهت‌های بسیار زیادی بین انیمه سریالی «جن‌گیر آبی» و «جوجوتسو کایسن» وجود دارد، به‌خصوص در جامعه آن‌ها که پر از جن‌گیرها است.

۶. انیمه سریالی موشی شی

Mushi-shi

Mushi-shi

انیمه سریالی موشی شی (Mushi-shi) اثری فراطبیعی است که داستان ماجراجویی‌های مردی به نام گینکو را دنبال می‌کند که در حال تحقیق درباره داستان‌های اتفاقات غیرمعمول است تا از این طریق بتواند درباره موجودات فرازمینی به نام موشی اطلاعات کسب کند و به افرادی که از تأثیر آن‌ها آسیب دیده‌اند، کمک کند. با اینکه هر دو انیمه روی عناصر فراطبیعی متمرکز هستند اما انیمه «موشی شی» بر این موضوع تأکید دارد که همه بیگانه‌ها شرور نیستند.

۵. انیمه سریالی کتاب دوستان ناتسومه

Natsume's Book of Friends

Natsume’s Book of Friends

همانند انیمه «موشی شی»، انیمه سریالی کتاب دوستان ناتسومه (Natsume’s Book of Friends) نیز اثری با سرعت سنجیده‌تر است که علی‌رغم داشتن برخی از نبردها، رویکرد صلح‌آمیزتری برای مقابله با عناصر فراطبیعی در پیش گرفته است. این اثر داستان شخصیت اصلی‌ای به نام تاکاشی ناتسومه را دنبال می‌کند که توانایی دیدن یوکای را دارد. یک روز او کتابی از مادربزرگ مرحومش پیدا می‌کند که کتاب دوستان نام دارد و درون آن، نام‌های چندین یوکای نوشته شده است.

۴. انیمه سریالی فراتر از مرزها

Beyond The Boundary

Beyond The Boundary

انیمه سریالی فراتر از مرزها (Beyond The Boundary) اثری فانتزی و فراطبیعی است که بر محوریت داستان یک نیمه انسان و نیمه یومو به نام آکیهیتو کانبارا است که با میرای کوریاما ملاقات می‌کند. میرای متوجه می‌شود که او آخرین بازمانده قبیله جنگجویان جهان ارواح است که می‌توانند خون خودشان را به سلاح تبدیل کنند. هر دو سریال عناصری فراطبیعی و فانتزی در خودشان دارند و به همین دلیل انیمه سریالی «فراتر از مرزها» می‌تواند برای طرفداران «جوجوتسو کایسن» جالب باشد.

۳. انیمه سریالی بلیچ

Bleach

Bleach

انیمه سریالی بلیچ (Bleach) انیمه شونن اکشن محوری است که داستان ایچیگو کوروساکی را دنبال می‌کند که توانایی‌های خاصی را به دست می‌آورد، توانایی‌هایی که او را به سول ریپر تبدیل می‌کند. هر دو انیمه سریالی «بلیچ» و «جوجوتسو کایسن» پر از اکشن‌های خارق‌العاده و نبردهای بزرگ هستند و بر روی توانایی‌های منحصربه‌فرد شخصیت اصلی و دیگر کاراکترها در مواجه با موانع خاص تمرکز دارند.

۲. انیمه سریالی یو یو هاکوشو

Yu Yu Hakusho

Yu Yu Hakusho

انیمه سریلی یو یو هاکوشو (Yu Yu Hakusho) اثری اکشن است که می‌تواند برای طرفداران انیمه سریالی «جوجوتسو کایسن» بسیار جذاب باشد. این انیمه سریالی در جهانی جریان دارد که در آن، انسان‌ها و اهریمن‌ها وجود دارند و این در حالی است که وجودیت این موجودات فراطبیعی به‌تازگی توسط یوسوکه اورامشی کشف شده است، کسی که مرگ را تجربه کرده و حالا فرصتی تازه برای زندگی به دست آورده است.

۱. انیمه سریالی موب سایکو ۱۰۰

Mob Psycho 100

Mob Psycho 100

انیمه سریالی موب سایکو ۱۰۰ (Mob Psycho 100) داستان دانش‌آموزی دبیرستانی به نام شیگئو کاگیاما را دنبال می‌کند که قدرت‌های روانی خارق‌العاده‌ای در اختیار دارد و با سرکوب احساساتش سعی دارد تا این قدرت‌ها را کنترل کند. او دستیار یک واسطه ارواح است و در عین حال به دنبال آن است تا بتواند قدرت‌های خودش را بیشتر توسعه بدهد. شباهت‌های متعددی بین این دو انیمه سریالی وجود دارد و همین نیز سبب شده تا انیمه سریالی «موب سایکو ۱۰۰» برای طرفداران «جوجوتسو کایسن» جالب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید