- انیمیشن

محبوب‌ترین انیمه‌های رزمی

انیمه‌های هنرهای رزمی همیشه مورد توجه مخاطبان قرار داشتند و تعادل آن‌ها بین شونن و واقعیت‌های انیمه ورزشی سبب شده تا توجه مخاطبان بسیار زیادی به سمت این آثار کشیده شود. به لطف تمرکز کلی این آثار روی رشد شخصیت‌ها، بیننده از همان ابتدا با شخصیت اصلی همراه می‌شوند و به تماشای این انیمه‌ها می‌نشیند. در ادامه این مطلب قرار است به معرفی بهترین و مهیج‌ترین انیمه‌های هنرهای رزمی بپردازیم. همراه با ما باشید.

۱۰. انیمه سریالی مگالوبوکس

Megalobox

Megalobox

انیمه مگالوبوکس (Megalobox) در آینده‌ای پادآرمانی در اواخر قرن بیست و یکم میلادی جریان دارد و داستان جو که با عنوان جانک داگ شناخته می‌شود را دنبال می‌کند که در مبارزات توانسته نام و آوازه‌ای برای خودش ایجاد کند. در این جهان، جدیدترین ورزش محبوب به‌عنوان مگالوبوکسینگ شناخته می‌شود که ترکیبی از بوکس کلاسیک با اندام‌های مکانیکی به نام گیر است. حالا جانک داگ سعی دارد تا خودش را در این مسابقات بیازماید و به سطح بالا برسد.

۹. انیمه سریالی ماسک ببر دابلیو

Tiger Mask W

Tiger Mask W

انیمه ماسک ببر دابلیو (Tiger Mask W) حدود چهل سال پس از اتفاقات اصلی انیمه اورجینال Tiger Mask محصول سال ۱۹۶۹ جریان دارد و داستان نائوتو آزوما را دنبال می‌کند که وارد یک سازمان کشتی زیرزمینی می‌شود. همانند انیمه اصلی، مأموریت نائوتو آن است تا این سازمان را از درون نابود کند اما در پشت بزرگترین حریفش یک شگفتی در انتظار او است. این اثر به‌خوبی نشان داده که چقدر باید در این جهان قدرتمند و توانا بود تا زنده ماند. هر مبارز سبک خاص خودش را دارد و همین نیز سبب شده تا مبارزات با هم متفاوت باشند.

۸. انیمه سریالی خدای دبیرستان

The God of High School

The God of High School

انیمه خدای دبیرستان (The God of High School) داستان جین موری را دنبال می‌کند که برای شرکت در یک مسابقات دعوت می‌شود، مسابقاتی که قوی‌ترین دبیرستانی کره را مشخص می‌کند و همین نیز باعث می‌شود تا جین موری بلافاصله این دعوت را بپذیرد. با اینکه سازمان پشت این مسابقات مرموز و مخفی‌کار است اما جین فقط می‌خواهد تا توانایی‌های خودش را نشان بدهد و جایزه برتر این مسابقات را به دست بیاورد. این اثر پر از مبارزه‌های جذاب و تماشایی است که یکی از دیگری بهتر و جذاب‌تر است.

۷. انیمه سریالی کنیچی: قوی‌ترین شاگرد

Kenichi: The Mightiest Disciple

Kenichi: The Mightiest Disciple

انیمه سریالی کنیچی: قوی‌ترین شاگرد (Kenichi: The Mightiest Disciple) داستان کنیچی ۱۵ ساله را روایت می‌کند که برای سال‌ها است زورگویی‌ها را تحمل کرده و حالا تصمیم گرفته تا جلوی این زورگویی‌ها بایستد و این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که او با میو فورینجی آشنا می‌شود. کنیچی با دیدن مبارزه‌های میو از او می‌خواهد که به او یاد بدهد چگونه از خودش دفاع کند. همین نیز آغاز دوستی و عشق آن‌ها و همچنین شروع مسیر کنیچی از میان هنرهای رزمی است.

۶. انیمه سریالی هینومارو سومو

Hinomaru Sumo

Hinomaru Sumo

در بین هنرهای رزمی، ورزش سومو موردی است که در آن، اندازه بدن فرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با این حال، هینومارو اوشیو یک استثنا است. شخصیت اصلی انیمه سریالی هینومارو سومو (Hinomaru Sumo) با اینکه جثه کوچکی دارد اما در عین حال، از شجاعت بسیار زیادی برخوردار است. او می‌داند که نسبت به بقیه جثه کوچک‎‌تری دارد و به همین خاطر نیز بیشتر از بقیه تلاش می‌کند.

۵. انیمه مشت ستاره شمالی

Fist of the North Star

Fist of the North Star

انیمه مشت ستاره شمالی (Fist of the North Star) با وجود ظاهر قدیمی‌اش اثری جذاب و تماشایی است که داستان شخصیتی به نام کنشیرو را دنبال می‌کند که از زمین‌های بایر به جا مانده از یک جنگ هسته‌ای عبور می‌کند و سعی دارد که نامزدش به نام یوریا را نجات بدهد. کنشیرو در مسیر خودش با خطرات و دشمنان بسیار زیادی روبه‌رو می‌شود و او با هنر رزمی باستانی خودش به نام هوکوتو شینکن جلو آن‌ها ایستادگی می‌کند.

۴. انیمه سریالی باکی

Baki

Baki

انیمه سریالی باکی (Baki) که در سال ۲۰۱۸ میلادی از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده بود، دنباله‌ای برای انیمه اورجینال Baki The Grappler به شمار می‌رود. این انیمه داستان باکی هانما پسر قوی‌ترین موجود روی زمین را دنبال می‌کند که در مسیری برای شکستن دادن پدرش قرار دارد. این اثر به‌سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های سرویس آنلاین نتفلیکس تبدیل شود و پس از آن نیز دنباله‌ای برای آن تحت عنوان Baki Hanma ساخته شد.

۳. انیمه سریالی آشیتا نو جو

Ashita no Joe

Ashita no Joe

انیمه آشیتا نو جو (Ashita no Joe) داستانی از بوکس را روایت می‌کند و یکی از تاثیرگذارترین انیمه‌های سریالی در ژاپن به شمار می‌رود که حتی الهام‌بخش انیمه سریالی «مگالوبوکس» بوده است. با وجود اینکه انیمه سریالی «آشیتا نو جو» قدیمی‌ترین انیمه در این فهرست است اما میراث آن در رسانه ژاپن را نمی‌توان انکار است. این اثر علاوه بر پرداختن به بوکس، داستانی درباره عزم راسخ را نیز بیان می‌کند.

۲. انیمه سریالی کنگان آشورا

Kengan Ashura

Kengan Ashura

در دنیای انیمه سریالی کنگان آشورا (Kengan Ashura) دعوای میان شرکت‌ها با گفتگو حل نمی‌شود. در عوض، آن‌ها هر کدام نماینده‌ای را برای حل اختلاف خود به یک مسابقه مبارزه می‌فرستند. هر مدیر عامل نیز با در خطر قرار داشتن قدرت، پول و اعتبار خودش، سعی دارد تا بهترین مبارزها را برای خودشان انتخاب کنند. این انیمه هنرهای رزمی فراوانی را به تصویر می‌کشد و همین نیز آن را بسیار جذاب و تماشایی کرده است.

۱. انیمه سریالی هاجیمه نو ایپو

Hajime no Ippo

Hajime no Ippo

هنرهای رزمی نه‌تنها بدن را ورزیده می‌کنند بلکه شخصیت را نیز شکل می‌دهند و به روشی برای زندگی تبدیل می‌شوند. این موضوع نیز به‌خوبی در انیمه سریالی هاجیمه نو ایپو (Hajime no Ippo) به تصویر کشیده شده است. این انیمه داستان ایپو ماکونوچی را دنبال می‌کند که تحت مربی‌گری مامورو تاکامورا وارد ورزش حرفه‌ای بوکس می‌شود و سعی دارد تا در این ورزش به افتخارات بزرگی دست پیدا کند.

فوتفان

دیدگاهتان را بنویسید