- ادبیات

موضوع غزه جریان ساز در شعر و ادبیات پارسی شد

برنامه‌ شب شعر فصلی به ساعت اصفهان به خاطر اهمیت موضوع غزه محفل شاعرانه‌ خود را با شعرهای گویا و غمگین شاعران مطرح استانی و کشوری در مورد غزه برگزار کرد.

میلاد حبیبی شاعر و دبیر علمی به ساعت اصفهان در گفتگو با پانا گفت: برنامه به ساعت اصفهان یک شب شعر فصلی است که هر سه ماه یکبار با عوض شدن فصل های سال فراخوانی داده می‌شود و شاعر های سراسر استان هم از کسانی جوان تر هستند و هم از کسانی که باتجربه هستند در این فراخوان شرکت می‌کنند و اثر خود را می‌فرستند و آثار توسط شاعر های شناخته شده و مطرح استان داوری می‌شود و در آخر برای شب شعر فصلی حضور پیدا می کنند.

وی افزود: در این شب شعر شاعرهای شاخص استانی و کشوری حضور دارند و فرصتی عالی برای شاعرهای جوان تر هست که شعر خود را در حضور این بزرگواران بخوانند.

وی افزود: در شب شعر این دوره بخاطر اهمیت موضوع غزه ما یک بخش ویژه ای با موضوع غزه و افغانستان قرار دادیم تا ما و محفل شاعرانه ما هم با غزه هم درد شود.

دبیر علمی به ساعت اصفهان در ادامه گفت: خاصیت برنامه‌ به ساعت اصفهان این است که فرصتی در اختیار شاعرهای جوان تر قرار می‌دهد که بیایند و در کنار شاعرهای مجرب و شناخته شده حضور پیدا کنند ، شعر بخوانند، دیده شوند و مخاطب های برنامه به ساعت اصفهان این شاعرهای ناشناخته را بشناسند و آنها دیده شوند و ان‌شاءالله پله های ترقی را‌ طی کنند و هر کدام از این شاعران جریان سازی بشوند در جریان ادبیات فارسی چه بسا با این فراخوان های محدود همین شاعری که ناشناخته شده است صدها سال آینده با شعری که در این برنامه سروده شناخته شود.

خبرگزاری پانا