- انیمیشن

دوره‌های فشرده کارگردانی تولیدات انیمیشن

برگزاری دوره‌های فشرده کارگردانی در عرصه تولیدات انیمیشن در مرکز پویانمایی صبا آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برگزاری کلاس های آموزش فشرده و تخصصی کارگردانی در عرصه تولیدات انیمیشن به همت حوزه تولید و فنی مرکز پویانمایی صبا، آغاز گردید.

بنابر این گزارش محمد رحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا در نخستین روز برگزاری این کلاس ها با حضور در میان آموزندگان عرصه تخصصی انیمیشن، نیاز به آموزش و یادگیری را یک مسئله مستمر، مداوم و پراهمیت خواند و گفت: در همه ی دنیا مقوله ی آموزش، آموختن و تداوم آن‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که موضوع آموزش دربرگیرنده ی بازآموزی و تبادل نظر است، از این رو در همه حوزه‌ها بویژه عرصه پویانمایی و بهبود کیفیت آنها آموزش حرف اول را می زند و از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: مرکز پویانمایی صبا به نوبه خود در راستای آموزش، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با برگزاری دوره‌های تخصصی در زمینه کارگردانی انیمیشن، پیرامون بهره گیری از مباحث روز دنیا همچون هوش مصنوعی، در تولیدات انیمیشن، آگاهی بخشی کند. و امیدواریم به زودی شاهد  اثرات برگزاری این کلاس های آموزشی، در آثار انیمیشن مرکز پویانمایی صبا باشیم.

مدرس این دوره امیر سحرخیز از تهیه کنندگان با سابقه حوزه انیمیشن است و مخاطبین این دوره را نیز کارشناسان  و ناظرین کیفی حوزه پویانمایی تشکیل داده اند. همچنین در این کلاس ها موضوعات و مبانی متنوعی در حوزه ی کارگردانی پویانمایی آموزش داده می‌شود.

صداوسیما

دیدگاهتان را بنویسید